søndag den 10. oktober 2010

everybody loves H&M

H&M er jo så søde at lægge billeder ud på deres hjemmeside så man lige kan følge med i hvad der kommer de næste par uger.. Dét elsker jeg! Fandt mig lige nogle favoritter jeg bare skal eje når de kommer i uge 41-45.

Vil virkelig gerne have en kappe - og denne her er rigtig fin!
Bukserne minder lidt om nogle fra FAA-kampagnen som jeg ikke fik fat i. Så rare tror jeg!
 En smule malplaceret med den blå baggrund ja... men super fed halskæde og ELSKER ringen!
Bærer ikke så tit smykker, men når jeg endelig gør, så skal man også se dem!!
 Sengetøjet her fra HOME er simpelthen så flot at det gør helt ondt. Elsker sort/hvid sengetøj - klassisk!
Tror rent faktisk at trøjen er fra h&m man? men fed, det er den - sikkert også til piger! ;)
Elsker virkelig bukserne - og de er selvfølgelig totalt udsolgte! :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar