onsdag den 9. februar 2011

GREY

Gad virkelig godt have grå-blond hår! For nogle måneder siden da jeg havde lysere hår, brugte jeg en "silver shampoo" (fra L'oreal) og den trak al det gyldne ud af håret og gjorde det gråt (nogle gange lilla-gråt), men det var SUPER fedt, især når håret var opsat! Men denne gang vil jeg have det farvet, så det ikke går ud i vask;) Jeg er bare i tvivl om hvor vidt jeg skal klippes kortere ala gude-smukke Agyness Deyn eller beholde det lange(?). Fordi i bund og grund er jeg egentlig bare i tvivl om hvor vidt jeg kan fyre den af med halv-langt gråligt hår, da det hurtigt ser lidt underligt ud (synes jeg!) i forhold til kort gråligt hår! Fordi har virkelig tit overvejet at blive klippet kort fordi det er så flot (har været det før) - men så alligevel.. Knolden er bare en life-saver om morgenen!

Anyway, stof til eftertanke. Gråt skal det i hvert fald være! Bare se på Lady Gaga - hun kan fyre den af med gråt OG langt hår! I øvrigt er billederne herunder så fantastisk smukke (når man tænker på hvordan hun ellers kan se ud) - hun er noget for sig selv!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar