lørdag den 12. marts 2011

TATTOO INSPIRATION

Jeg elsker tatoveringer - det gør jeg virkelig. Faktisk så har jeg lige fået lavet min tatovering på håndledet en del større så den nu går halvvejs rundt om armen ca - og opad. Smukt. Om en uge skal jeg så hen til den kære tatovør igen og have lavet noget andet ....fortsættelse følger!

Men det jeg ville frem til var at jeg har mange planer om flere tatoveringer - jeg går altid i flere måneder og planlægger hvordan de skal se ud og hvor de skal sidde. Og imens jeg gør det, kigger jeg på billeder. En tatovering jeg rigtig gerne vil have er af en fjer - og det er faktisk en af de eneste som jeg har overvejet som ikke har den store betydning udover at det er ualmindeligt smukt. (De andre jeg har er der dybere mening bag og det synes jeg er lidt rart, faktisk....) Men se lige de her billeder;


Jeg synes det er så smukt - og går selv og overvejer at få lavet den på ryggen - mest fordi at mine arme er reserverede til noget andet, og mine ribben - dem har jeg måske andre planer med, men er ikke sikker! Betænkningstid betænkningstid - det er godt man har hele livet:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar