onsdag den 6. april 2011

ZZZZ

Ja det er efterhånden længe siden jeg har været aktiv her... Men har ikke lige haft det store overskud til andet end bare ligge på sofaen og tænke på optagelsesprøve og flytning! Og hvad er nu det?
Mine forældre har besluttet sig for at flytte fra dette hersens skodhus (endelig!) og eftersom jeg stadig ikke har fundet lejlighed pga. folk i Roskilde tydeligvis ikke gider af med deres boliger, så skal jeg flytte med. Byen hedder Lejre (nærmere betegnet en lille del af byen der hedder Allerslev) og der bor 2300 mennesker - bum! Nok den mindste by jeg nogensinde har plantet mine fødder i - sådan permanent.. Så nu er jeg godt og grundig desperat efter bolig(!!)
Og mht. optagelsesprøve så har jeg modtaget brev fra Københavns Erhvervsakademi og der skal jeg ind på onsdag for at se om jeg kan blive designteknolog! Som back up har jeg søgt ind på handelsøkonom-uddannelsen hvor jeg også kan blive indkøber, men designteknolog er nu numero uno!

Nu vil jeg tage mig sammen og begynde at blogge igen - jeg ved det er for dårligt.. Og ved i hvad der også er for dårligt? Min udgroning. Se den lige på billederne - øv! Jeg helfarver aldrig mit hår igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar