søndag den 27. marts 2011

I WANT

 
Exclusive Suri - dem vil jeg have!

Så er der endelig kommet en lidt mere budgetvenlig version af won hundred og vagabonds plataeu-sko. De er fra Nelly og er de ikke fine? De er 9 cm høje med 4,5 cm. plateau - ved ikke helt hvordan det skal forståes da der jo er plateau hele vejen hen, men dvs i realiteten er hælen vel 5,5 cm høj (og det er jo ikke så galt, vel?) 
Jeg skal i hvert fald have dem her d. 1 april (please, ikke vær udsolgte!) 

Én ting jeg bare tror (ved!) er super vigtigt med plateausko - eller bare sko med hæl generelt, er at størrelsen VIRKELIG passer. Jeg ligger selv mellem en 37 og en 38 og har rigtig svært ved at få sko der sidder godt på foden, da de enten er lidt for små, eller lidt for store - og i kan jo selv regne ud hvad lidt for store sko gør ved ens gang = jeg vrikker om SÅ tit. Hader  virkelig at skvatte i ny og næ offentligt, men det sker - tit.. 
Så jeg overvejer stærkt at tage dem i en 37 - så ved jeg de sidder fast. 

Er der nogle af jer der har prøvet dem? Eller ved om Nelly er små/store i størrelsen? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar