tirsdag den 14. juni 2011

Festival coming up!


 Der er et utal af fantastiske ting ved sommeren i Danmark, men et af de mest fantastisk er dog: Roskilde Festival! Jeg er kommet der siden 2007 og kan med stolthed fejre 5 års jubilæum i år, he. Hvilket jo er vand i forhold til alle de garvede gængere, som fx min bedre halvdel der er oppe på 12 år!
Men der er ingen konkret beskrivelse af hvordan det er at være på festival, for det er jo en blanding af alt.

Men noget jeg har lært med årene er at det ER muligt at se (nogenlunde) godt ud, og at man ikke behøves at ligne én hvis festival er den første. Man lærer at tage de smarte renseservietter med og et lille spejl, så man let kan fjerne mascara (og skidt!) fra ansigtet, og tage nyt på næste morgen - og sidste år opdagede jeg tørshampooens virkning - wow! Det kan anbefales (hvis man ikke har kort hår, som jeg har nu....tis!)
Man lærer generelt bare med tiden, at man ikke behøves at have andet tøj på, end det man har til hverdag- men måske bare lige lidt mere, relaxed!

Derudover kommer flere og flere tøjmærker med deres bud på hvad man kan have på, på disse festivaller, og på ovenstående billede har jeg valgt mine favoritter fra Gina Tricot, som lige har lavet deres bud. Synes at H&M FAA kollektionen i år var en anelse skuffende, og der var ærlig talt ikke meget andet end de metalliske shorts som jeg ville iføre mig, så jeg måtte ty til andre mærker ;)
Ville helt klart bruge de højtaljet shorts med den lilla top og den sorte udenpå. Og den (ret så) stramme kjole, ville jeg nok bruge med nogle jeans under eller noget andet uden over - men nu er jeg jo også lidt blufærdig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar