søndag den 19. juni 2011

Weekend


Lige en billedstorm af fødder fra diverse begivenheder i løbet af weekenden! Min weekend og foregående uge har nemlig bestået meget af: (dadadadum) fodbold og kæreste..
På første billede flasher jeg lige mine yndlingssandaler fra Bianco, mens jeg sidder på græsset og ser fodbold. På billede nr. 2 ser i lige mine plastic fantastic sko in action, og for ikke at virke for freaky (ved at tage flere billeder af spillerne) blev det lige med græs som baggrundsmotiv. Efter billedet blev taget var der fodboldafslutnings-fest (læs: hvor jeg var ene pige....) med min kærestes fodboldklub - og eftersom manglen på hun-køn var stor, blev festen kort for mig (Dynerne kaldte, meget højt!)
Det sidste billede er fra Rødby-Puttgarden færgen i dag, hvor min kære halvdel og jeg kørte til for at købe ind til festivallen og diverse andre arrangementer! Puha, det er altid så svært at styre sig, synes i ikke? Man har bare lyst til at købe det hele! Især i slik-afdelingen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar