mandag den 6. december 2010

Edies Eyes



Jeg tænkte at jeg lige ville reklamere lidt for en hjemmeside jeg har fundet, som hedder Edies Eyes (www.edieseyes.dk) og det er bloggeren Trine (og nogle andre)'s eget tøjmærke. Det er SUPER fedt og tilmed overskuelige priser! Har købt en virkelig fed leopard skjorte som jeg havde på til h&m julefrokosten på wallmans saloner (som i øvrigt var helt fantastisk og ja. "breathtaking")
Nå men tøjet på hjemmesiden er virkelig værd at tjekke ud. Det er noget for enhver smag. Synes virkelig der er mange finde ting, især ting som jeg har ledt efter i mange butikker efter at ha set det på nogle. Udover det så er der også smykker - nogle ret fede nogle. Skal helt klart have købt noget mere derfra i den nærmeste fremtid. (Leveringstiden var kun 2 dage sidste gang - det kan man lide!!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar