tirsdag den 7. december 2010

Julegaveræs

Har endelig fået overstået alle mine julegave-indkøb - for første gang tidligst nogensinde. Men så ved man også hvad man har tilbage af moneter til resten af måneden! (thumbs up!) 
Udover julegaver så fik jeg da selvfølgelig også lige sneget et par ting til mig selv ned i posen.. Meeeen det var nu "kun" sølle 3 ting, for havde en kæreste (med fobi for især h&m og monki) på slæb, så der blev løbet igennem tøjbutikkerne. Nå men så er der vel flere penge til resten af måneden (tænk positivt!) 

Fik købt den flotte lange røde skjorte fra h&m trend, som jeg har skrevet om tidligere. Den er ligeså flot rød i virkeligheden - og rigtig lang. Overvejer den til en julefrokost i næste weekend. Og så fik jeg købt en anden skjorte/kjole fra monki med røde blomster på. Den er lidt vild og gammeldags, men synes der er noget romantisk over den - især fordi jeg så den på Charlotte der har bloggen med navnet "Nutellah". Hun har en rigtig fed tøjstil :)
Og sidst (men ikke mindst) købte jeg en dobbeltring fra h&m - den er lidt stor, men måtte eje den. Den er flot! Var desuden også på jagt efter et par helt mørkerøde/brunrøde løse bukser fra Gina Tricot som jeg så på Kia (Fierce og fattig) - se link her - MEN de var der ikke. Må lede her i Roskilde også. De kan da umuligt være udsolgte? :(




Ingen kommentarer:

Send en kommentar