torsdag den 21. juli 2011

Cracker-lack

Jeg tænkte at jeg ville prøve de dersens nye "Crack Effect" neglelakker, som er blevet meget populære. Jeg fandt tilfældigvis én i H&M (ja de er rigtig nok med på moden!), men ved at Depend også laver en masse forskellige farver i den. Det hele handler om at det er en overlak, man lægger oven på neglelakken, og så krakelerer den. I øvrigt virker den ikke oven på "ren" negl - dette fandt jeg ud af da jeg glemte at lægge neglelak under. Men resultatet bliver meget cool faktisk. Der er ikke den helt store holdbarhed i det, synes jeg dog - i så fald, så skal der nok en klar overlak oven på? Der sker nemlig det at den krakelerede lak falder lidt af i flager, hvis man støder ind i ting/laver nogle hverdagsting! Og det kan vi jo ikke have! Men et billede af det, skal i jo have!

Cool, ikke? ;)

1 kommentar:

  1. Det er så sjovt at krakeleringslak er kommet tilbage i modebilledet - jeg var vild med det for en 10-12 år siden, så jeg har det lidt ambivalent med det ;)

    SvarSlet