fredag den 22. juli 2011

Today in Black/White

Vero Moda jeans / H&M top / Shoe Biz sko / Pieces & Just Female smykker

I dag laver jeg absolut ingenting. Og hvorfor mon? Regnen siler ned! Det er simpelthen for deprimerende. Det er sidste weekend jeg har ferie, og har ikke engang haft en uges sammenlagt solskin i disse 4 uger! Øv! 
Hvis det ikke var fordi jeg sparede sammen til at flytte hjemmefra, havde jeg fløjet sydpå forlængst! Nå men nok om det. I morgen går turen til Næstved, hvor Grøn Koncert byder velkommen. Det skal nok blive skægt - jeg har aldrig været til det før, så mon ikke jeg får én på opleveren - især hvis det regner! ;)

Bukserne jeg har på på billedet er nye og er fra Vero Moda Jeans. Købte dem i Bestseller til 300 kr i Roskilde og de er super dejlige at have på. De er højtaljet og er fyldt med stretch der gør dem behagelige at have på! Og så er prisen jo bare rar, ikke? Valgte at sætte dem sammen med en kort top, bare for at vise hvor store hofter jeg har - haha! Smykkerne er nogle af mine yndlings - bruger dem ofte! Kæden er fra Just Female og armbåndet er fra Pieces. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar