onsdag den 13. juli 2011

Summer break


Ja hold nu op, hvor har jeg lige taget mig en ordenlig sommer-pause her fra bloggen. Og det eneste jeg har formået at lave er at være på Roskilde og holdt lidt ferie - og det er da okay, er det ikke? Efter Roskilde, kom den famøse urin-støvs-syge, som jeg bliver ramt af, hvert år. Øv! Og hvor lyder det bare super lækkert, ikke?
Ellers sker der det at jeg skal til jobsamtale i morgen - So exciting! Jeg er nemlig udlært den 10 august her i Roskilde, og står uden job fra 1. september af - sucks! Så jeg må ind i en H&M i indre by (nærmere betegnet: Kultorvet) og fyre den af derinde! Det gør mig bestemt heller ingenting, da de har meget federe tøj derinde, og kunderne er lidt blandede - så man ikke bare står med de samme, hver evig eneste dag! ;) Så kryds lige fingre, tæer og andet der kan krydses, for at jeg får det :)

Dagens mv. kommer senere, så kig forbi igen;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar