onsdag den 13. juli 2011

Picture of the day

Pieces: Bukser  Vila: Top  Shoe Biz: Sko Øreringe: H&M Trend Armbånd: Vintage

Tøjet er faktisk alt sammen nyt - jeg fik lige et shoppe-flip midt under festivalen, og måtte ud og bruge nogle penge.. (Det sker!) Så de kommende dage vil i få meget nyt af se ;) 
Tasken der står til venstre er en gave fra mine forældre, fordi jeg lige har været til fagprøveeksamen (Og fik 12!) - den er så lækker og er fra Belsac Metropol.. Det blødeste læder - dejligt! Håber i har en god sommer (hvis man kan kalde den det).. Jeg er ved at glide ind i det stadie man kan kalde sommer-regns-depression - hvorfor er det at hver gang jeg har ferie, så skal det regne? Sidste år holdte jeg ferie slut i juli og start i august, og der regnede det. Og nu tænkte jeg i år at jeg ville holde hele juli, pga. det plejer da at være godt vejr, men nej - suk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar