torsdag den 21. juli 2011

H&M News


H&M har lanceret en masse nyheder på deres hjemmeside og i katalog. Synes der er rigtig mange fine ting. Har udvalgt nogle favoritter øverst, som jeg meget gerne vil eje til efteråret/snarest muligt. Hvad jeg ved af, så er ingen af varerne kommet i butik endnu - har i hvert fald ikke set dem nogle steder, både i store og små butikker. Så de er nok på vej :)
Elsker virkelig den gule farve der kommer ind, samt den mørkerøde - og blandet med mørkegrøn/blå eller neutrale farver, tror jeg det bliver rigtig efterårsagtigt. Er jeg den eneste der synes at det er lidt deprimerende at man allerede tænker på efterårstøj? Men man har vel næsten pakket alle de små kjoler væk (medmindre man skal sydpå....damn u!) - og har opgivet sommeren. Suk. Det er nu sjældent at sætningen "jeg elsker Danmarks vejr", kommer over mine læber!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar