søndag den 12. september 2010

At elske søndag....

Ja, den er god nok.. Jeg tog et billede med ansigtet fuld af chokolade - men måtte simpelthen nødt til at vise jer hvor dum jeg så ud! Men samtidig vil jeg lige reklamere lidt for H&M, for det var virkelig en dejlig maske til 19.95! Har aldrig taget en ansigtsmaske på og blevet chokoladesulten på samme tid! Skønt!

Nå men var jo i den sidste uge på kursus med H&M, og fik virkelig set alle hjørner og afkroge af deres distributions center i greve og hovedkontoret i kbh. Det var sindssygt spændende - og nu tror jeg næsten at jeg ved alt, hvad der er at vide, om h&m. 
Og så fik jeg gået mig en tur på strøget og kom ind i alle h&m's andre butikker; monki, weekday, cos og cheap monday.. Eller dvs. h&m ejer størstedelen af dem. Ergo: personalerabat til mig i alle butikkerne - så godt!


Og så fik jeg købt en masse fine ting:


Disse FINE håndklæder fra h&m home - mit badeværelse bliver så fint! Jeg har en svaghed for blomster og især i de farver - så jeg vælger at ignorere min kærestes mening på det groveste, og hænger dem op, samtidig - et dejligt farveboom! 




 Sorte fløjlsbukser med flettet bælte fra Monki. Jamen, bare det at det er fløjlsbukser gjorde næsten det hele. De er super fede på fordi de er højtaljede og så hvis man smøger buksebenene lidt op, så giver det lidt ekstra. Kan huske mit første par fløjlsbukser da jeg var 13.. De var beige med lidt slid foran, MEGA lavtaljede og med lidt svaj i benene - smukt!
Nå men så fandt jeg den flotte blazer-kjole i Monki - Den er super fed! Både som oversize, men også med et bælte i taljen hvis man liiige vil markere den lidt!

Jeg var også den heldige "finder" af H&Ms grafiske Alexander Mcqueen inspirerede bukser. De er så fede - har ledt efter dem i noget tid nu, og så har de fået et nyt parti hjem af dem. Tak! De er blevet brugt flittigt siden! Udover dem så fandt jeg også min kappe - eller dvs. ikke helt. Personalet i Weekday vidste ikke hvornår kappen kom hjem, og havde faktisk ikke selv hørt om den (men okay, de har samme system som H&M, og de ved jo aldrig hvornår varerne kommer) - men den var åbenbart meget efterspurgt. Så jeg måtte gå skuffet derfra.... Lige indtil jeg gik forbi Bikbok og tænkte at et besøg ikke kunne skade - og ganske rigtigt, der hang en tro kopi af Weekdays kappe - så jeg tænkte "weekday vs. bikbok" = potato/potato... Og den er så dejlig! 
Og ja, hvad er chancen for at Weekdays version ikke også er en kopi af en dyrere designer? = STOR! :-) Det er det "gode" ved highstreet mærker... Man er næsten altid sikker på at de har kopieret nogen på en eller anden måde - stor eller lille grad. Og hvad så... :-) 

Jeg købte selvfølgelig også lidt mere, men gider ikke rigtig ud i at skulle lægge base-tshirts, neglelakker og andet gøgl op herinde... Det må i tænke jer til! 

MEN; disse sko fra Friis & Company bliver mit næste eje! 800 bobs - et overvejelseskøb monstro!



3 kommentarer:

  1. Jannie Midtgaard Schmidt13. september 2010 kl. 18.52

    H&M bukserne (og jakken) har jeg også lige fundet i Århus..... og købt dem! :D

    SvarSlet
  2. Åh lækkert! De er så fede.. Jeg overvejede også jakken - men jeg er lidt dårlig til at bruge jakker? :( den er ellers flot!

    SvarSlet
  3. Årh, kunne rigtig godt tænke mig at besøg H&M Home snart! Kunne helt sikkert finde en masse lækkert. Fin blog forresten :)

    Mvh. lineandree.blogspot.com

    SvarSlet