tirsdag den 21. september 2010

Long time, no..

see! Må til at tage mig lidt sammen mht. det hersens bloggen! Jeg er dårlig - men skal jo lige i træning, eller hvad man siger.. 
I dag så jeg sådan her ud: 

Ikke noget særligt - men er der noget bedre end løse bukser? Nej... og derfor går jeg meget i det - for det er så behageligt! Men dertil kommer mit næste store problem.. Hvilke vinter/efterårs støvler skal jeg have? Fordi jeg er jo lidt forelsket i militærstøvlen - den grove mellemhøje firkantede støvle.. Men jeg kan bare ikke forestille mig sådan en støvle til fx det outfit på billedet! Så jeg er lidt ude i at jeg enten skal have to par, eller et jeg kan bruge til alt. Jeg synes slet ikke det ser særlig fedt ud med en fx overknee sort støvle til haremsbukser fx.. Derimod gerne noget ankel-halløj som ikke bare er helt flade og triste. Måske med en hæl af en art? Men stadig så man kan gå med dem til hverdag og stå op (på arbejde) i 10 timer i dem.. Svært!


F.eks. denne fra Gardenia til 1200 ca. eller en lidt mere budgetvenlig én fra H&M til 349.-


Men altså, jeg kan da hurtigt vælge hvilken én der er fedest, ikke?
Udover mit støvleproblem så mangler jeg simpelthen også en frakke til når det bliver lidt koldere. Har en uld-frakke fra H&M trend (sidste år) i sort med nitter på skuldrene, men synes ikke helt den er så fed igen i år, og heller ikke varm nok hvis istiden kommer igen! Så derfor skal jeg på jagt!

Ønskeliste:

Vinsterjakke
Støvler til vinter
Støvler fra friis & co..
Store varme strik-tørklæder i fx muldvarpebrun og en den der flotte rødbrune farve!
En poncho. Og nej ikke H&M-ponchoen som gud og hver mand render rundt i.. I så fald, kun den fra TREND!
Smykker i træ. Må på jagt i Monies! 
Et par fløjlsbukser mere fra Monki.. 
En stor taske i cognacbrun! 
og sikkert meget meget mere...


DERUDOVER vil jeg lige påpege at en af mine søde kollegaer har fundet den karrygule oversize cardigan fra Monki og købt den til mig :-) Dét er virkelig sødt. Og fantastisk - så ejer jeg den endelig.. Så håber jeg bare at den klæder mig og min lyse hud! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar