torsdag den 16. september 2010

Copycat...... (?)

Så er efterårskampagnerne skudt i gang og jeg er selvfølgelig hoppet med på bølgen og kigger ivrigt rundt på alle hjemmesiderne for at følge med i hvad der skal ske i de kommende måneder. Der er ingen tvivl om at strikken invaderer butikkerne igen, eller blomsterprintet og endda også farven gul. (sjovt som den kommer igen og igen) Dog er nuancerne flottere her i år. Karrygul, løvegul og brungul osv osv.
NÅ men grunden til at jeg lige ville blogge lidt om moden var at jeg stødte på en fed strik på H&Ms netshop i to farver, og bagefter på en cardigan på VILAs netshop - meget lig H&M'eren i mønstret/farverne. Og så er min første tanke: Hvem kopierer hvem? Eller en anden tanke: Hvem er det de begge kopierer? For enten er det en strik de har spottet hos en stor/kendt designer, eller har de luret lidt hos hinanden? Bedøm selv på billederne herunder... 

 Først H&Ms version; en striktrøje

Så VILAs version; en cardigan.


Er jeg den eneste der ser en lille lighed?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar