søndag den 26. september 2010

Selvrespekt, kvinde!

Hvor er jeg træt af at kigge på halvnøgne piger i nattelivet. Hvor blev selvrespekten af? Hvor blev den lille indre stemme af der siger; "fræk med måde"?
Personligt kan jeg ikke se det fede i at stå på fx en stripperstang med en form for kjole (top nærmere) og flashe så meget at man kan konkludere at de nok døjer med at deres g-streng kravler op i revnen! 
Jeg gider ikke glo på dit skræv, pigebarn!
Og ja, nu lyder jeg gammel - men men.. jeg har aldrig i mit liv nedværdiget mig til at trække i så lille et kostume at selv folk i køen på gaden kunne holde øje med om hvor vidt frontpartiet falder ud af den i forvejen for lille bh eller om jeg nu havde fået tørret mig ordenligt.... 

Hvor er selvrespekten for en forholdsvis flot og måske intelligent pige med alt for store silikonebryster (ja, det er stadig in), der vælger at lave en offentlig lapdance på en fyr, iført en minimal kjole spændt ud til bristepunktet, og sætte sig oven på ham og hive ned og flashe...alt? 

Hvornår er vi kommet dertil? Er en stripper nu ikke noget man betaler sig til længere? 
Går man nu bare ind på et diskotek og finder en fuld nok pige der er villig til at udstille sig selv på en måde, der får luderne på istedgade til at ligne en flok velklædte og intelligente individer.
Hvor er det sørgeligt at være vidne til en pige der står og danser på et podie og ikke har nogen ide om at hun viser hele diskoteket sin flotte satin lysegrå g-streng med blonder på! Halvdelen gør nar ad hende og halvdelen holder kæft! Gør hun det med vilje eller er hun bare så dum at hun ikke tænker så langt? 


Er nogle piger så dumme at de ikke selv kan regne ud hvordan de fremstiller sig selv?

Det kan virkelig irritere mig. Piger i så gyselige og høje sko at det får playboymodellernes sko til at ligne en pensionistkollektion. Hælen er så lille og tynd at den næsten kan blive kategoriseret som et ulovligt våben (ja, man kan trampe folk i øjet f.eks) Hældningen på stilletterne er jo over den tilladte grænse næsten - deres gang bliver som en fugl der vralter.. DE LIGNER JO IDIOTER!? Krigsmalingen er fæstnet så godt til huden at selv en rystepudser ikke kan fjerne det inderste lag! Håret er afbleget så meget at det næsten selv skriger om hjælp og det er krøllet, touperet og tilsat så meget hårlak at det næsten ligner en paryk... Hvad prøver de at skjule?  Vi er jo ikke blinde... Det er som om at nogle bare prøver at kompensere for det de mangler - "perfekt skønhed"..


Suk. Få nu øjnene op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar