tirsdag den 7. september 2010

Dagens...

 H&M trend; buksedragt & cardigan
Er der noget bedre end en løs buksedragt? - Måske... Men det er i hvert fald altid noget af det bedste jeg ved, en dag hvor sidder på skolebænken i 7-8 timer..
Denne elskede zebra-buksedragt, fra H&M trends SS 09, er og bliver bare en sikker vinder hvis man bare lige skal have "noget behageligt at hoppe i".. Og selv om den er ved at være en ældre sag, så er den jo stadig rar og flot! 
Altså, dyreprint er på vej ind igen, igen, igen. (har det været væk?) 


Og når jeg nu er ved behagelige emner; så hør lige denne sang.. Rar, ikke?

The Smiths - There is a light that never goes out (tryk!)


Derudover vil jeg lige informere om at jeg rent faktisk fandt en ipod liggende på jorden i morges.. Sådan bare lige midt på en vej.. Altså, hvad er chancen lige for det? Og her taler vi om en funktionel, næsten ikke skrammet, ipod af en art.. Aner ikke om det er en classic, nano, touch eller shuffle fordi den ligner ingen af dem! Så det er bare en ipod (!) .. 
What are the odds :-)

2 kommentarer:

  1. nice blog!

    -charlotte
    charlotteheartfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er super flot den buksedragt!
    Jeg ærger mig super meget over at jeg ikke fik fat i den dengang.
    Og skide heldigt med Ipoden!:)
    //Monalisa
    http://selmamonalisa.blogspot.com/

    SvarSlet