tirsdag den 28. september 2010

A day off..

I dag har jeg shoppet.. igen! Gik hele Fields og indre København rundt for at finde en perfekt vinterjakke og havde bare absolut intet held med mig! Men så gik jeg forbi Weekday - og så fandt jeg den perfekte store jakke.. Bagefter gik jeg og ledte efter et par støvler ala dem jeg skrev om tidligere fra Gardenia (er simpelthen for nærrig til at ville give 1200 for et par støvler) og så fandt jeg nogle fra pieces - og de er fuldstændig magen til, så jeg er godt tilfreds. Jeg bruger alligevel altid kun mine ting et år af gangen - det der med genbrug er jeg ikke så god til! 


Mine andre køb:
En fin tynd stribet strik fra Monki
Hilda strikken fra Gina Tricot

Og så blev der også købt et stribet halstørklæde og en fin guldkæde med et svalevedhæng. Og der skal så lige siges at jeg nu rent faktisk ellers ikke er så begejstret for svale-epidemien der stadig raser på sit højeste.. Og dette bunder ud i at jeg i 2009 fik lavet en svale bag mit højre øre, da jeg mener at svalen er mit bud på hvad der symboliserer ultimativ frihed og ret til at være speciel. Og siden jeg har været helt lille har jeg været fascineret af dem og studeret fuglebøger med min morfar og far.. (Ja så fik i lige historien om den..) Men det jeg ville frem til var at når nu jeg render rundt med en ellers meget flot og detaljeret svale bag øret, så irriterer det mig at folk siger: "ej en fin svale.. ja de er jo så populære nu hos alle"! SUK!

Udover det; jeg fik også bestilt mine yndlingsstøvler fra Friis & Co. på nettet. Dem glæder jeg mig til at modtage!

2 kommentarer: