mandag den 6. september 2010

Ønskelisten...


4 ting jeg lige faldt over i min søgen på internettet, som jeg føler jeg skal eje - og jagten begynder på onsdag, hvor jeg skal på kursus på H&Ms hovedkontor (den store H&M på amagertorv) - det bliver spændende. Men så kan man jo ligeså godt shoppe når man alligevel er derinde. 
Cardiganen fra Monki vil være helt perfekt til efteråret og elsker virkelig farven - den vil bidrage positivt til mit ofte sorte outfit. 
Kjolen, også fra Monki, vil jeg både bruge til hverdag og fest. Men den vil helt sikkert gøre sig godt med et par strømpebukser og wedges til. Eller når det bliver koldere, et par flade ankelstøvler! 
Nederdelen, fra Monki (surprise), synes jeg bare var lidt sjov - den kunne man da godt lige bruge til en sort overdel og en cardigan.. 
Kappen, fra Weekday, er en af de flotteste kapper i år, synes jeg - og der er ellers rigtig mange af dem. Den her kan både bruges som cardigan og kappe, en god 2-i-ener!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar