torsdag den 20. januar 2011

DAGENS




Sådan så jeg så ud i dag.. Havde de nye bukser fra GT på. Og de er simpelthen fantastiske at gå i. Skulle jeg pege på én ting der er mindre godt, så ville det være at hvis jeg bøjer mig så ryger det fine/tynde stof og imellem....... bagpå ;) - Men det er en mindre detalje! Fik i hvert fald mange forespørgsler på dem - og eftersom jeg arbejder i konkurrenten måtte jeg jo pænt undlade at sige hvor de var fra, he.

Øreringene er mine yndlings - faktisk også fra GT. De er så flotte og er nogle af de eneste store øreringe jeg gider have på! 

Det sidste billede af tøjet er bare lige for at gøre opmærksom på at jeg har sorteret det hele i farver - og doneret lidt til røde kors/søstre/veninder - så nu er der da ikke så mast som tidligere... Bemærk kommoden på første billede - den er også fyldt!

Håber i har haft en god dag og nydt det "gode vejr" (solen skinnede i hvert fald i roskilde!!) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar