onsdag den 19. januar 2011

OH HAPPY DAY

I dag har jeg haft fri - og det er blevet fejret med en mini-shoppingtur med min bedste ven. Det resulterede i 2 ringe, 6 øreringe, en mobiltaske og tur på burger king! Dét kan man da kalde en spare-runde - hvis ikke det var fordi jeg købte en jumpsuit i går og der lå to pakker og ventede på mig herhjemme med tøj/sko fra nettet.. Ahhhhh. I den ene pakke (som var fra Gina Tricot) lå der et par leopard-haremsbukser og en t-shirt i en underlig orange farve. Blev ærlig talt lidt skuffet over at tro jeg fik en rust-farvet t-shirt og så dukker der en skrigende orange-farvet én op... Men ok, det er for dyrt at sende retur for 79 kr. 


Jeg undskylder for bare lige at have hugget billederne fra hjemmesiden, men lige pt. har jeg ikke noget ordenligt kamera udover min mobil, så det er lidt lettere at forestille sig tingene på når disse fine billeder er der:-)
I den anden pakke lå mine gummistøvler fra Pieces, og de er super fede - eller dvs: de ligner alle andre sorte gummistøvler. Desværre så har jeg det problem der hedder; stooore lægge - så de er rent ud sagt mega stramme øverst:( Mine lægge er 1 cm for brede i omkredsen til støvlen - så det er lidt fesent! Men mon ikke jeg beholder dem alligevel og ja, undværer knæstrømperne ;) 

Ahhh hvor er den fin, hva? Synes jumpsuiten her fra Gina Tricot er super behagelig at have på og jeg vil helt sikkert både bruge den til hverdag og til fest. Eneste ulempe ved den er at udskæringen er ret dyb, så man bliver blottet ned til under brystet hvis stoffet "glider fra hinanden", men der er intet der ikke kan kureres med små guld-sikkerhedsnåle (på bagsiden!) Problem solved! 

Til sidst: smykkerne fra H&M. Fandt endelig leopard-ringen fra divided og de andre ting var bare lige impulskøb. Er øreringene ikke bare fine?! Alle de små dyr :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar