mandag den 24. januar 2011

MONKI LOVE

Glæder mig til det bliver forår så man kan komme til at gå i nogle lettere tøj og få en masse farver på tingene! Glæder mig (for første gang nogensinde) også til at pastelfarverne kommer igen! Der er nogle rigtig fine ting imellem. 
I slutningen af ugen her lancerer H&M en lille kollektion af en masse farverigt tøj som er mere miljøvenligt - det bliver rigtig godt kan jeg love jer! Tingene er SÅ fine og SÅ farverige - og SÅ billige selvfølgelig;) 
Indtil da savler jeg lidt over nogle forårsvarer fra Monki som skulle være i butikkerne i løbet af februar og nogle er der allerede. Er vildt forelsket i den rosa lange "kjole" som jeg tror vil være rigtig fin med et par høje ankelstøvler til (ja man er vel lille!) Buksedragten måtte også meget gerne komme i mit skab - synes rigtig godt om farven og snittet på den! De sidste to ting synes jeg bare bryder lidt igennem pga. det ikke er så forårsagtigt. Den stribede kjole er lidt sjov med de modsatte striber og t-shirten ville jeg helt klart bruge til alle mine højtaljede bukser! Suk. GID man havde r... fuld af penge! Men indtil jeg får det, nyder jeg bare godt af min personalekort;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar