mandag den 17. januar 2011

THE RIGHT APPARTMENT

...går jeg stadig og venter på. MEN når den rette dukker op (eller bare én eller anden) så ved jeg helt klart hvordan den skal indrettes.. Og hvis alt kunne gå efter mit hovede har jeg fundet så mange fine ting jeg skal have - men men... nu er vi jo to - og to MEGET delte meninger - så... men altså, man har vel sine forhandlingsteknikker... "Skal din playstation stå fremme på gulvet?? Jamen så skal jeg have knagerækker formet som hjorte!" ;) "Skal du virkelig have et efterskole-billede op at hænge? Jamen så har jeg købt et kæmpe maleri med twiggy som skal hænge over sofaen".. 
Jeg har planlagt det hele inde i hovedet! 

Nå men her er nogle gode bud på hvad der ville gøre min lejlighed fantastisk! 



Øverst fra højre;  Alt fra IKEA udover nøglebræt, knagerække med hjort/fugl og svale-vægdekoration (www.moodsshop.dk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar