lørdag den 15. januar 2011

earcuff

Endelig har jeg fundet en earcuff der lige er mig. Havde gået og luret lidt inde på ebay, men er ikke helt med på hvordan det fungerer derinde, så måtte jo søge på trendsales, hvor der var en masse til overpriser - men så tog jeg lige et smut forbi den lokale pieces, og der var et hav af dem i sølv (som på billede) og også i guld. Men er ikke så meget til guld - utroligt nok - så det blev sølv! (Var ellers helt overbevist om fra jeg var 15 til i sommers at jeg aldrig ville iføre mig sølvsmykker igen, meeeen.. nu er de pænest!) 

Udover øreringen så kan man også næsten se hele min tatovering bag øret - en svale - som jeg fik lavet i sommeren 09. Den betyder rigtig meget for mig, fordi svalen er for mig et symbol på noget der er unikt og helt igennem fri. En fugl der tit og ofte er hadet - men samtidig formår at være så smuk og sød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar