torsdag den 13. januar 2011

new in;

Kjole // H&M trend
Skjorte // Monki - Tunika // H&M divided
Bukser + Kjole // H&M trend
Budgetvenlige lakker fra depend og pieces! 

Åhhhh, hvor er det lang tid siden - faktisk en mdr. og dét er jeg virkelig ked af, men har været syg i nogle uger så den eneste lyst der var at finde var at læse andre blogs under dynen! Derudover har der jo været jule-travlt i butikken og dét tærer også lidt på ens kræfter, am i right? ;)

Anyway, i mellemtiden har jeg fået shoppet, en hel del.. billederne er kun lidt af det - fordi synes ærligt talt det var lidt pinligt at smide alt op på een gang - men man må jo nyde pengene og indtil man flytter hjemmefra (har jeg hørt...)

Den lange sorte kjole fra H&M trend er super fin på, går mig ca til midten af skinnebenet (hurra for mine 162 cm) og så falder den så fint - perfekt med et par wedges til og her i kulden - en langærmet inden under. Vi havde fået den retur nogle gange i butikken men alle gange i 34 og 36 - og så lidt fylder jeg ikke ;)

Den koksgrå skjorte fra monki er dejlig oversize og vil helt sikkert blive en tøjkrise-redder hver gang jeg ikke lige ved hvad jeg skal hoppe i. Den skulle efter sigende blive ved med at ændre sig i vask - det bliver spændende! Tunika'en fra divided var et lille fund jeg fandt på udsalg til 100.- dvs. 75bobs for mig - nice! Sådan lidt lillepige-agtigt! 

De murstensrøde bukser er jeg SÅ vild med. Jeg har gået og luret på dem siden i sommers faktisk - og købte dem også på et tidspunkt men de var for store og min størrelse var udsolgt (!!) så måtte returnere dem, og så da jeg var på fields for nogle uger siden var de røget på udsalg - i min størrelse. Hvor heldig kan man være:-) De er sådan lidt arbejdsbuks-inspireret og det synes jeg er vildt fedt. Min mor/kæreste hader dem pga de store lommer og det er åbenbart "no-go" når man har brede hofter - men nogle gange må man bare ignorere det lidt og tage lidt pis på sig selv  - fordi det er jo ikke bukserne der får folk til at tænke "wow, store lår".. Tror aldrig nogensinde jeg har set en person med store lår/mave/mås osv og tænkt "ej, hun har smalle lår, det må være bukserne der gør det"... ;)

Anyway, kjolen med de hvide lommer er ret populær. Sådan lidt 60'er agtig ala twiggy - det er simpelthen så flot! Den er super fin med strømpebukser under og ankelstøvler. Eneste minus er at den ikke må vaskes - KUN renses.... men den tid, den sorg! OG til sidst har jeg lige lidt neglelakker med for at vise hvad jeg lige har på for tiden. Jeg synes det er super svært med neglelakker pga. jeg står i tøjbutik og derved fjerner hundredvis af alarmer hver dag, dvs. selv de dyreste neglelakker holder MAX 2 dage.  Så jeg tyr kun til de billige, fordi så kan man have MANGE forskellige med "god samvittighed"... 

Det blev til et langt indlæg om mine køb! 

Jeg er iøvrigt på jagt efter nogle sorte gummistøvler som ikke koster det hvide ud af øjnene (læs; hunter, ilse j) - nogle der har nogle fif/hjemmesider/mærker? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar