søndag den 13. februar 2011

COLOUR

Nogle gange skal der bare lidt farve til i hverdagen - og derfor satte jeg mig for at købe nogle farvede læbepomader/balsamer så det ikke bare altid var vaseline eller labello der kom på læberne! I matas fandt jeg så to styks; GOSH Soft'N Shine Lip Balm i farven 37. Soft Touch og Max Factor Xperience Sheer Gloss Balm i farven 08. Pink Opal..
Og jeg kan varmt anbefale dem begge to - personligt kan jeg bedst lide konsistensen på den fra GOSH, men det er nok mest pga. der er lidt glimmer i den fra Max Factor, hvilket jo gør at den er lidt mere "ru". Desværre synes jeg ikke der er synderlig meget "balsam" over dem, men det er højst sandsynligt fordi mine læber er ekstremt tørre - så der skal  lidt mere ekstreme virkemidler til. Så hvis man lider af meget tørre læber skal der lige en smule labello under, så er det toppen!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar