mandag den 28. februar 2011

17 DAGE



Der er 17 dage til min fødselsdag - 22 år baby! Jeg glæder mig for vildt - det er ligesom at være et lille barn og jeg aner ikke hvorfor! Måske er det fordi jeg skal have lavet nye tatoveringer i den anledning (fødselsdag=penge) og dét bliver godt! Men måske er det også bare fordi jeg har fødselsdag - nok den væsentligste grund! I dagens anledning (det er mandag) har jeg faktisk nyt tøj på all-over, udover t-shirten! Bukserne og den lange cardigan er fra pieces og kostede mig tilsammen 355 bobs - og hvem kan klage over det? Støvlerne er fra H&M - en god gammeldags billig efterligning af Acnes Pistol-støvle - og jeg er fløjtende ligeglad ;-) Håber i har haft en god weekend, min har i hvert fald været fremragende! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar