torsdag den 3. februar 2011

LILLE FREDAG



Ja.. Man kan vist godt sige at på billedet til højre ligner jeg lidt en abe, men ved ikke lige hvad jeg lavede - det bli'r ikke bedre;) Men i hvert fald så giver det da et lille billede af hvad jeg havde på i dag. På fødderne havde jeg plateau-ballerinaer fra Shoe Biz! Alt tøjet er iøvrigt fra H&M - selvfølgelig. Sølv-strikken fik jeg i sidste uge - den er så lækker - er bare nervøs for at "sølvet" går af i vask? Nogle erfaringer med dette? 

Nå, nu er det snart weekend og jeg får besøg af min søster+familie som jeg ikke ser synderligt tit pga. de bor i middelfart! Men de kommer HELE weekenden og dét glæder jeg mig til!:) I morgen er der gammel elevfest for os gamle krager der gik ud i 08 (sidste år vi må være med!) og lørdag holder min mor fødselsdag - h.y.g.g.e.l.i.g.t! Skal i lave noget helt vildt?

Udover det så fik jeg, i dag, også fat i en anden bluse jeg havde gået og luret på i rigtig længe - men uden held med at finde den. I dag blev det så muligt da den pludselig hang der i butikken og kiggede på mig! yay! Synes den er virkelig fin med peter pan-kraven og den røde "lap" på ærmet. Og så er det hele strikket ind i blusen, så det ligner på afstand at der er sat lapper, krave osv på - men det er der slet ikke ;) Sådan virkelig 60'er inspireret! Det er virkelig fint! 


For at tale om noget helt andet så glemte jeg fuldstændig at vise en ting i går - vi har købt et billede der skal hænge i vores kommende entre (nøj hvor bliver det spændende).. Og mine forældre hadede den ved første øjekast, men vi elsker den (begge,ja!) Lidt speciel - det skal det være!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar