søndag den 13. februar 2011

NEW STUFF

Igen! Ja, jeg bruger mange penge på tøj - godt jeg ikke er flyttet hjemmefra og har lært dagligdagens omkostninger at kende OSV OSV - jeg nyder pengene mens jeg har dem, blabla. Som i kan høre så får jeg tit en lille bemærkning med på vejen af muddi (eller andre)! Men der er vel en grund til at jeg kun køber der hvor jeg får rabatter = mere tøj! Anyway, først får i lige nogle billeder; 


 Wedges fra Pieces

 Pleather midi-skirt fra H&M

 60'er inspireret kjole med hul i ryggen, H&M trend

 Kort t-shirt, H&M trend

Kort "brynje"strik med hul på ryg fra H&M trend

Det var hvad onsdagens tur til Fields bød på - fik også fat i et par cognacbrune ballerinaer, meen dem må i se en anden gang - intet vildt over dem! Håber virkelig jeg kan formå at fyre den af i en midi-skirt, skal i hvert fald lige vænne mig til længden på den, men vil helt sikkert bruge den til hverdag bare med strømpebukser under og en løs t-shirt nede i! Kjolen er jeg helt forelsket i - den er SÅ flot på og glæder mig virkelig til at jeg lige får klippet håret kort, så skal det nok fuldføre stilen! (ja, jeg har besluttet mig for at klippe og farve det i den kommende uge - spændende hva??) 
Håber at i har haft en god søndag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar