lørdag den 12. februar 2011

HOME




Har fået rykket lidt rundt på min stue i dag pga. kedsomhed/sygdom, og det er blevet rigtig fint hvis jeg selv skal sige det.. Fik en stige af min dekoratør på arbejdet i går som hun havde brugt i et vindue, og den er SÅ fin at have stående - hun havde én til, men den var større og vidste ikke helt hvor den skulle stå henne, så måtte "nøjes" med den lille ;) Grunden til der er et billede af mit ur er at mig og kæresten købte den sammen sidste weekend, og synes den er så fin. Rammen er brun og ser lidt gammeldags/rustik ud med gullig baggrund! Smukt! 

Håber at i alle har en god lørdag - i hvert fald så måske bedre end min(?) .. Den eneste optur for mig er en samtale med min yndlingsveninde (hehe) og en rugbrødsmad med nutella/banan + pepsi. Jeg bilder mig selv ind at jeg er LIDT sund når nu måltidet involverer rugbrød og banan ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar