tirsdag den 1. februar 2011

HAPPY TIRSDAG

Kjole; h&m divided // resten også h&m

Ja her får i lige et ret så amatør-agtigt "dagens".. Men det er da trods alt til at se hvad jeg har haft på.. Håber at i alle har haft en god dag - for det har jeg. At have fri klokken 15:00 er luksus (når man står i butik)!! Har forkælet mig selv med køb i Body Shop og ekstrem afslapning herhjemme sammen med melvis (min kat) - eller dvs. han har ligget under sofaen - men synes stadig det er hyggeligt:) 


I Body Shop købte jeg en lækker kokos-bodylotion i spray. Elsker virkelig duften af kokos - så derfor købte jeg også body-wash til! Og det var endda min (LÆS:) kæreste der sagde jeg skulle købe det - dvs. det er godkendt til hans brug - haha! 
Udover det så lavede jeg for lang tid siden en lille collage (flot lavet i paint) af min kat lige for at vise jer ham, fordi han gør min hverdag til noget helt specielt. Det kom jeg så fra, men i aften slipper i ikke.. Et styks kat!: 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar