søndag den 20. februar 2011

SONNTAG

Mine søndage er altid meget afslappende - jeg hader simpelthen at lave noget "den sidste fri-dag".. (derfor er arbejde om søndagen overhovedet ikke acceptabelt for mig!) Men i dag fik jeg lige lyst til at gøre lidt mere ved mig selv end "morgenhår og gammel mascara" - men ligner vist stadig ikke én der er fit for fight.. Ser total fedbenet ud og puf-hår-agtig-ud! Men se mig, det skal i da! ;) Resten af dagen står på lektier (skal hjælpe mine kæreste halvdel) og ellers bare sofahygge (det kan vi li'!) og TIDLIGT i seng, pga. jeg skal på skole de næste 2 uger og skal af sted mod toget 06:40 - øv øv øv øv! Så skal op klokken 06 (!!!) - meget hårdt når man normalt først står op enten klokken 07 eller 08! fesent!
Håber i har haft en god weekend:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar