tirsdag den 1. marts 2011

SPRING FEELINGS


Årets første forårsdag - og hvor er det skønt. Jeg bilder mig selv ind at jeg allerede kan mærke varmen komme snigende:) Må jo nok indrømme at jeg absolut ikke er efterårs/vinter menneske - men faktisk juni/juli/august/september-menneske.. Alle de andre måneder måtte gerne blive væk.. Men der er nu alligevel noget dejligt over foråret. Alle de dejlige farver er kommer og det (forhåbentlig) sne-frie vejr! I anledningen af det er d. 17 marts så vil jeg da lige vise jer mine nye neglelakker fra pieces (3 for 50.-) - synes de er fine! Dog er jeg lidt i tvivl om hvornår jeg vil bruge den blå - men den er så smuk at jeg nok skal finde ud af et eller andet tidspunkt! Nu bliver blå jo så modeeeerne (siger bare: blå læbestift....) Udover det så fandt jeg også disse træsko-støvletter der var sat ned til 300 kr fra..... ja, det dobbelte tror jeg? Tror pieces kører noget kampagne på alle deres sko for tiden - alle var i hvert fald sat ned - og det var jo bare rart, fordi man kan altid bruge nye sko! ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar