torsdag den 24. marts 2011

C.O.P.E.N.H.A.G.E.N

I dag besluttede min kære kæreste og jeg os for at tage et smut til københavn, og hvilken dejlig beslutning. Vi tog ud til fields og parkerede (billig parkering) og tog metroen videre til kongens nytorv og vandrede ned af en masse små gader og fik set en masse butikker jeg ikke anede eksisterede... Og så fandt vi en hyggelig cafe der hed Cafe Sommersko og snuppede os en frokost!


Og den bestod så for mit vedkommende af en laksesandwich med rygeost og salat. Den smagte fortræffeligt og ligeså gjorde kærestens gigantburger og fries - som jeg ikke lige gad tage et billede af ;) Et virkelig hyggeligt sted faktisk, Cafe Sommersko - det kan anbefales. 


Og mindsanten om vi ikke fandt Agnes Cupcakes lige på vejen - og så gik jeg jo helt i selvsving, da de jo er yderst ombloggede og åbenbart generelt meget populære, så jeg fik lokket kæresten med ind og vi valgte en cheesecake og en med mørk og hvid chokolade. Og folk har jo ret, de smager vidunderligt - virkeligt! Og de er helt klart de 30 kr. hver som de koster stykket. Men jeg er ikke så meget til kager i den dur, så jeg er glad for at jeg ikke bevægede mig ud i noget mere avanceret end min chokoladecupcake! ;) Fordi der er altså bare meget kage i sådan en lille fætter der når man først går i gang, haha!

Så fik jeg også købt nogle ting (selvfølgelig)... I H&M og Zara gik jeg på opdagelse og fandt disse ting.... :




Et tørklæde fra Zara (et alm. langt glatstrikket et) og en skjorte med nogle dejlige farver på og ligeså uld-kjolen. Sidstnævne er jeg dog lidt i tvivl om, da jeg ikke har så flotte overarme... Men det satser jeg på at der bliver lavet om på med mine mange fremtidige dates med Fitnessdk(!!) 

 Derudover kan jeg jo også lige vise jer nogle smykker som jeg stødte på/købte den anden dag: 



Ringen er fra Gina Tricot og Øreringene fra Pieces. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar