onsdag den 23. marts 2011

VACATION

Jumpsuit, cardigan og tørklæde - H&M
He.. det ligner jeg har cameltoe, men det er synsbedrag, OKAY? 

Det er skønt at have ferie, er det ikke? Jeg elsker det i hvert fald - men når jeg så endelig har ferie - så keder jeg mig. Jeg mangler simpelthen noget at lave. Okay fx så har jeg meldt mig ind i fitnessdk igen - hurra, ja så skal der ske noget - men så var jeg da lige til hudlægen i går og fik fjernet en arvævs-knop (ja det lyder lækkert, ikke?) og skal gå med en støttestrømpe i en uge, så der røg dén beskæftigelse.. Udover det så er støttestrømper lig med old lady-lookalike. Nice, by the way!
Så nu er jeg løbet tør for ideer.. Hvad kan man lave? Udover at "tage ned og kigge i byen" eller gøre rent eller andet.. Der er jo ingen andre der har ferie på det hersens skæve tidspunkt! Og nå ja, selvfølgelig blogge - men det kommer jeg jo også fra fordi jeg er løbet tør for inspiration til ALT - virkelig....

Udover det så fik jeg rent faktisk lavet min tatovering nummer 3 i går - det var spændende, og en anelse ubehageligt pga. det var på indersiden af underarmen, men det var ikke u-udholdeligt. Den blev rigtig flot.
Jeg kom i tanke om derefter at jeg jo ikke havde fået vist min anden tatovering jeg fik lavet, så .. i får begge billeder nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar