fredag den 18. marts 2011

DAY 7 – Your dream wedding


Hvis jeg helt selv skulle bestemme så ville jeg giftes på en strand i fx. Caribien eller derovre af. 
Det skulle kun være de nærmeste der var inviteret og så ville man fejre det over en weekend. 
Kjolen skulle være en lang, hvid og let med helt tynde stropper og rund udskæring. Intet pynt eller perler eller noget andet. (For guds skyld, aldrig noget "diller daller" på mine kjoler!!) 
Jeg skulle have langt bølget hår der ikke var sat op, blot med lidt slør evt. OG så selvfølgelig bare tæer i sandet. Den (heldige) herre jeg skulle sige ja til, skulle selvfølgelig have jakkesæt på, men gerne med de to øverste knapper åben i skjorten, løst slips og bare tæer.. Og ja, der er så meget! 

Jeg håber bare at ham jeg ska giftes med er med på ideen ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar