mandag den 21. marts 2011

DAY 10 – A photo of our favorite place to eat


Mit favorit sted at spise må være Gusto Giusto i Roskilde. Det er en mindre restaurant som serverer italiensk mad, som er en kombination af det klassiske køkken og grove krokøkken. Retterne man får er mange og små -  og tit og ofte hører der vinmenu til. Så får man måske 4-6 retter med et glas vin til hver ret.
 Det er fantastisk! Stedet er ubeskrivelig hyggeligt og betjeningen virkelig god! 
Helt sikkert et sted jeg ville spise hver dag, hvis jeg havde råd! 

Jeg kunne selvfølgelig også have valgt at vise jer et sted mit hjem hvor jeg elsker at spise - men truth is: der er ikke noget sted i mit hjem jeg elsker at spise, haha. Jeg elsker virkelig at spise ude - det er det bedste jeg ved. Elsker at smage nyt og lidt anderledes mad end dagligdagens kedeligheder! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar