onsdag den 9. marts 2011

SPRING NAILS


Der er så mange grunde til at elske H&M, og en af dem er at de laver nogle dejlige neglelakker. Lige nu er der til 30 kr. 4 små neglelakker i 2 varianter. En pakke med lysegrå, lyselilla, coral og mørkelilla og den anden med hvid, beige, cognacbrun og mørkeblå. Jeg købte selvfølgelig begge to, og favoritterne er øverst på billedet. Farverne er rigtig fine på - testede dem alle i går aftes - dog er 2 lag et minimum for dækningsevnen er jo ikke den helt vilde - men okay til 7,50 kr. stykket er det vel også ok! Er dog ikke synderligt begejstret for den hvide, mørkeblå og mørkelilla. Den hvide ser lidt "jeg har dyppet mine negle i maling"-ud og den mørkeblå er bare for forkert mørkeblå - måske det hjælper med 2 lag, for ellers er den lidt gennemsigtig på den ufede måde. Den mørkelilla er bare slet ikke mig - simpelthen bare pga. farven.


I dag har jeg farven "beige på" og resultatet kan i se nedenunder. Nu mangler jeg bare at teste hvor lang tid den kan holde ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar