torsdag den 24. marts 2011

LÆKRE MEDINA


DANSK FASHION AWARDS 2011: ÅRETS VÆRTINDE ER... MEDINA!

.."Kim Grenaa, kreativ direktør hos konsulentbureauet GrenaaBuchard og DANSK Fashion Awards, siger: ”Vi er utrolig stolte af at kunne offentliggøre, at dette års værtinde til DANSK Fashion Awards 2011 er den talentfulde sangerinde Medina. Hun er uden tvivl én af den danske musikbranches vigtigste kunstnere, og dertil har hun opnået status som stilikon, både i forhold til hendes opsigtsvækkende påklædning på scenen samt hendes personlige sikre styling”.

Ud over at skulle underholde de 250 inviterede gæster vil Medina i løbet af aftenen fremvise 12 specielt fremstillede kjoler designet af nogle af Danmarks bedste designere.

Medina, der lige nu er på tourné i Europa, udtaler: ”Jeg er virkelig beæret over at få opgaven som værtinde til så vigtig en begivenhed, som DANSK Fashion Awards. Mode betyder utrolig meget for mig og er en fundamental udtryksfrom i forbindelse med min metier som kunstner”...."

Det kan vel næsten ikke komme bag på nogen at Medina er blevet udvalgt til dette i år - magen til større og mere lækker fashionista skal man lede længe efter! ;) Hvad siger i? Er i også helt vilde og glæder jer til at se alle kjolerne? Jeg ser i hvert fald frem til det, for synes altid at hun fyrer den totalt meget af - uanset hvad hun har på og hvad hun gør! 

1 kommentar:

  1. Glæder mig SÅ meget til at se hende i alle hendes kjoler.. Det blir super fedt! :)

    SvarSlet