lørdag den 12. marts 2011

DAY 1; A photo of yourself and a description of how your day was

 Arbejd arbejd.. Mødte kl 08.30 og fik fri kl 15.15 så lørdagen var næsten væk da jeg kom hjem, men der var dog masser af tid til at hygge med god mad og rødvin med kæresten og de gamle! Hyg-ge-ligt! Egentlig har jeg ikke noget imod at arbejde om lørdagen, fordi der er altid travlt, så tiden flyver af sted. Men hvis jeg skulle vælge - så ville jeg da hellere have fri?! Arbejde lidt flere timer i hverdagene og have alle weekender fri. Kunne det ikke være skønt?? Er også helt 100 på at jeg ikke vil arbejde i butik resten af mine dage - det er kun midlertidigt. Jeg kan godt lide at have weekend(!!) Udover det så vil jeg lige påpege at jeg går på ferie på tirsdag og 2 uger frem - SÅ GODT! Dét kan vi godt li! Men alt i alt en dejlig dag - og aftenen her står på at tjekke de ting jeg har misset de sidste par dage pga. internettet gik ned da et lyn lige kiggede forbi den anden dag! Tak for det!
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar