onsdag den 23. marts 2011

DAY 11 – What’s in your makeup bag?


Det her er så hvad jeg har i min makeup-pung altid.. 
Ved siden af har jeg dog en øjenskyggepalette fra H&M faktisk - med 36 farver + en børste.
 Men det kan ikke være deri!

1) Match Perfection 2-in-1 concealer & highlighter fra RIMMEL
2) True Match Minerals fra L'OREAL
3) Bronzepudder fra H&M 
4) Fresh Picked Allover Colour Powder i farven "mixed berries" fra Clinique (Blush)
5) Børste fra Nilens Jord
6) Liquid Eyeliner i sort fra Maybelline
7) Eyelinere fra Gosh i farverne sort, stone, blågrøn og en brun (som ikke er på billedet)
8) Basis øjenskygge fra MaxFactor i farven "Almond" fra deres serie Earth Spirits! 
9) Mascara, Double Extension, carbon black fra L'OREAL. 


Det er sådan nogenlunde hvad jeg bruger til dagligt. Nogle af tingene bliver udeladt nogle dage og når jeg skal i byen bliver der måske givet lidt ekstra gas.. Men alt i alt ikke noget helt vildt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar