mandag den 14. marts 2011

DAY 3 – Your idea of the perfect first date

En middag med efterfølgende biograftur tiltaler mig ikke synderligt meget når det gælder "første date" - og det kommer det nok aldrig til. Derimod en lang gåtur eller endnu bedre cykeltur (om sommeren selvfølgelig) i flotte naturomgivelser eller andet flot - det vil da være skægt!

Min første date med min kæreste var faktisk bare hjemme hos mig, og han ankom ved en 23- tiden pga. han havde været til fødselsdag og så sad vi i min seng og talte indtil kl. 04 - intet andet. Bare talte, grinte og lærte hinanden at kende. Det var nok det mest old school "første date"s koncept man kunne finde - ligesom i folkeskolen - men det virkede! Og det er indtil videre den bedste første date nogensinde ;)

Og nej, det siger jeg ikke bare fordi han er min kæreste nu - fordi den kunne jo ligesom god ha været gået galt.. Men for mig skal der ikke særlig meget til - hvis personen er den rette, er omgivelserne jo fuldstændig lige meget. Selvfølgelig kan jeg da godt trække den ud til og sige at den perfekte første date for mig er med Brendon Urie og ville foregå på taget af et højhus på Manhatten hvor vi ville sidde og snakke og spille musik natten lang under en klar stjernehimmel - men come on.... sker det nogensinde??? (Men det ville ikke være dårligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar