lørdag den 19. marts 2011

X


Oh yeah.. Jeg følger med i Xfactor (ikke på den freaky måde som i at aflyse alt andet for at se det)... Men jeg gør det. Og jeg må indrømme at jeg blev grebet af stemningen sidste år hvor jeg var inde og se finalen med mit arbejde.. Og det var fedt - det var det.. Og ham jeg heppede på vandt - det var skønt! Og jeg havde faktisk lige overvejet at det kunne være skægt at tage ind og se finalen igen - bare fordi det er sjovt og en oplevelse.... Men så røg Patricia ud - og dermed grunden til at jeg ville have været der. Og så er det at jeg bliver en anelse harm. Hvor er det typisk, at danskerne - ja, jer! - kedelige mainstreame "jeg hepper på de unge fordi ...de er unge og ikke skiller sig ud"-danskere.. Hvor er det bare typisk at den eneste der virkelig har et talent ryger ud! Hendes stemme var jo fantastisk - og det udseende. Er helt sikker på at hun nok skal nå til tops - og måske...er det bedre at hun ikke når til tops via Xfactor, men ved at lave sit eget(?)! Måske er Xfactorvejen bare den nemme genvej - men det kan jo diskuteres. Jeg synes helt klart stadigvæk at hun skulle ha gået videre og så skulle babou(baboo?) ud - fordi magen til basimefterligning skal man da lede længe efter. Han er så forfærdelig irriterende at bare han åbner sin store mund, så bliver jeg sur. Og Sarah - ja hun er da sej, det giver jeg folk ret i. Og hendes stemme er fed! Men... som den vise skaldede mand sagde: hun kan ikke synge! Sådan er det bare. Hvem gider høre en plade med hende bagefter hvor hun råber 10 sange igennem? Og så ej at forglemme: Annelouise - hun er nu også meget sød. Hende hepper jeg på nu, næste weekend! ;)


X-factor i parken 2010 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar