torsdag den 3. marts 2011

ZARA.COM

Ja, som alle vel efterhånden ved, så er zaras webshop endelig åbnet - og mon ikke det har gjort tusindvis af danske zara-elskende piger, meget glade? ;) Det har i hvert fald gjort mig glad, da jeg ikke kommer forbi en zara så overdrevet tit. Nu er det hele bare lidt nemmere - og hvor er der meget flot tøj jeg godt kunne bruge - eller som jeg kunne købe til min bedre halvdel (men det er jo ikke lige så sjovt!)
Og en fordel ved at købe er at man rent faktisk kan få det sent til den nærmeste butik - gratis - det er et smart system (hvis man bor tæt på en selvfølgelig). Ellers koster det vist 49 kr. og så kan der gå op til 5 dage - det er sgu lang tid - MEN man kan så også betale 99 og få det inden 3 dage. Dét må de da tjene godt på! ;)
ÉN rigtig god ting, som H&M, Gina Tricot og alle andre store mærker med webshops kunne lære lidt af: Du kan bytte tøjet i Zaras butikker = fri for at sende det hele retur hvis det ikke passer! HVOR GODT!

Nå, men jeg har luret lidt og her er nogle styles som jeg helt klart skal have i den nærmeste fremtid:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar