lørdag den 19. marts 2011

MASSER AF FARVER


Glæder mig virkelig til alle disse nye varer fra H&M kommer i butikkerne i løbet af marts/april. Det bliver så dejligt med en masse farver man kan mixe med basistøj. Vil faktisk gerne eje alle disse ting - især den blå buksedragt og den mønstrede nederdel. Det er så smukt! Men faktisk bare helst det hele... Elsker alle disse forskellige stilarter der kommer til foråret.. Og der kommer jo altid, hvid. Og det er virkelig helt hvidt - det er smukt. Og jeg ville ønske at jeg kunne iføre mig det og bare være smuk - men det ville jeg kun være den første time, og så ville jeg spilde på tøjet.. Det er lige som om at når jeg har hvidt på, så skal jeg spilde. Så hvidt er no go for mig, desværre :( SÅ jeg holder mig til farverne. Skønt:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar